Assassin’s Creed 4: Black Flag’de kendinizi görmek ister misiniz?

on 26 Haziran 2013 Çarşamba


  Yeni oyunla birlikte bir çok yeniliği beraberinde getiren Ubisoft, bir ilki daha denemeye hazırlanıyor.
 
  Fransa/Paris'ten bir sanat okulu ile anlaşan firma, yeni oyunda ve Musee de la Marine adlı resim sergisinde sergilenicek bir tablo hazırlamayı planlıyor. Bu tablonun diğerlerinden farkı ise, tablodaki karakterlerde sizin yüzlerinizin bulunacak olması.


  Tabloda kendinizi görmek için Ubisoft'un verdiği; https://www.ac4bf-defyhistory.com/ bu adresten başvuru yapabilirsiniz. Buraya yüzünüzü hangi karakterde görmek istediğinizi, fotoğrafınızı, niye kendinizi bu tabloda görmek istediğinizi ve niye sizi seçmeleri gerektiğini vs. yazıyorsunuz ve gönderiyorsunuz.


  Yeni oyunla birlikte gerçekten bir devrim gerçekleştireceğe benzeyen Ubisoft ve Assassin's Creed serisi, bana kalırsa bu yeni oyunu ve yeni uygulamaları ile birlikte daha çok fan kazanacağa benziyor. Şu 2 gündür gelen haberler beni yeni oyunun havasına biraz daha sokmaya başladı. Çünkü açıkça söyleyeyim 3. oyundan istediğim hazzı alamamıştım ve nerede o eski suikastçı kardeşliği demekten kendimi alıkoyamamıştım. Yeni oyunun açıklanması, trailer ve gameplay'leri de beni pek heyecanlandırmamıştı ama bu sorunu değişik yollarla açacağa benziyor saygıdeğer şirketimiz.


  Yazımı herkese iyi şanslar dileyerek noktalıyorum. Umarım bu heyecanımızı oyunu elimize aldığımız güne kadar arttırarak koruyabiliriz. ;) 


Kubilay Çelik

0 yorum:

Yorum Gönder